Decemberi jövevények


 

A december sem maradt ki új szerzemények nélkül.

Régóta szerettem volna egy Remington Portable-t, ami most végre sikerült. Még csak képen találkoztam én példányommal, bár túl sok jót nem sejtek a látottak alapján, de mindegy. Végre van egy. Illetve lesz... Ugyanis egy barátomat állítottam rá, akinek van ismerőse Pesten. Elvileg el is hozta, ki is fizette, de még nem járt azóta a nagy városban, hogy felvegye nekem. Nagy esély volt rá az ünnepek alatt, de sajnos nem sikerült. Továbbá időközben el is felejtettem mennyiért sikerült megegyeznem a gazdával.

A következő jövevény a képen (és a valóságban is) elszomorító állapotban lévő Mercedes. Ez is egy vágyam volt a gyorszáras belső rész miatt. Tulajdonképpen csak azért vettem meg, hogy a saját szememmel láthassam. 4000 Ft-ért sikerült elhozni. Nagykocsis. Gondoltam, ha nem is lesz belőle semmi ennyit a méh-ben is kapok érte olyan dög nehéz, illetve legalább rengeteg helyet is elfoglal... Viszont ahogy nézegettem meg van mindene. 


Ezt követően jött egy Lettera 32. A tokja valamikor megázhatott, de voltaképpen jó kondiban van, ha kitakarítottam 100%-os lesz. Ez 2900 Ft-ért került haza és épp ma került fel az asztalra. Egyelőre egy összecsukható Erika élvezi a törődésem nagy részét, de mellette fut majd ő is.


És végül a két ünnep között kaptam egy fülest egy komámtól. Már kicsiben láttam, hogy egy Optima M12. Nem keltette fel az érdeklődésem, de azért megnyitottam. Normál kocsisból van már 2 (az egyiktől meg is kellene szabadulni...), de ez nagy kocsis. Aludtam rá egyet és csak megkértem a feléért. Pár nap múlva megenyhülhetett a hirdető szíve és ráadta az Amment. Ezt 2500 Ft-ért sikerült. A kép ne tévesszen meg senkit. A kocsija gyorszáras. Mindene meg van és, mint az Olivettinél itt is csak egy kis karbantartás szükségeltetik.



Megjegyzések