Erika Modell 115 - 1981 #6564797

Ismét egy 115-ös Erika. O.F. jóakaróm keresett fel vele egy Litton fél Imperialal egyetemben. Számos alkalommal tett már nekem szívességet így méginkább nagy szeretettel láttam hozzá a takarításhoz. Igazándiból nem sok gondja volt és az én gépemmel egész jó kis képeket tudtam készíteni.



Az ok amiért felkeresett, az a karok szorulása volt. Szerencsére nem volt komoly dolog. Egy egyszerű alkoholos mosás meg is oldotta.

A szalagvilla megsérült. Nem nagyon örültem neki, mert úgy képzeltem bajos lesz kibújtatni a helyéről, de szerencsére semmi az egész. A kiváltószerkezet mögött fogja egy pici kis biztosító gyűrű.




A kocsifékén kellett még állítani picit. A tab lenyomásakor gyakorlatilag nem csinált semmit. A fék a kiváltószerkezetre van erősítve. Egy anyával-kontra anyával lehet  feszíteni a fékezőerőt biztosító rugón.


A papírtámasz rugóját pedig a következőképpen kell befűzni ha kiugrik:


Szóval sima volt. A hengerforgató gombot még majdnem kicseréltem, de gondoltam megkérdem előtte. Végül is maradt. Szép kis bronzika!


És végezetül a képek:










 (Köszönet a Smith Premiernek és az Underwoodnak a segítségért!)



Megjegyzések