Szilas Rita Designer


Annyi elfoglaltsággal járt az elmúlt időszak, hogy sajnos az írógépek kicsit a háttérbe szorultak. A bejegyzések hiánya mögött természetesen jöttek-mentek a gépek. Voltak apróbb javítások, elindítottam egy etsy üzletet és néhány írógéphez köthető ereklyére is sikerült szert tenni.

A nagy visszatérést ezzel a jópofasággal szeretném kezdeni, melyet Szilas Rita készített. Láttam már jó néhány munkát a képzőművészetben amihez írógépet áldoztak fel és a kommentek alapján elég megoszló a hozzáállás a köreinkben. Személy szerint számomra imponáló az, hogy van aki lát a gépekben fantáziát és képes újra gondolni azt. Innentől kezdve ha nem is tetszik maga az alkotás akkor az nem azért van mert egy írógépből készült hanem mert nem értem a művészetét. Ezek a táskák viszont baromi jók :)

Ez is, mint oly sok történet a Facebook Marketplace-ről indult. Ez épp egy Triumph-ból készült (épp a hetekben jutottam hozzá egy ilyenhez, de erről majd később 😉 ).

A divat világa nem az én világom szóval ez idáig sajnálatos módon Rita nevét sem ismertem. A fenti Kappel-ből készültet és ezt is most láttam először.
2011-ben készítette első ilyen jellegű munkáját egy Mercedes-ből, majd 2012-ben öt kortárs írónőnek ajánlott fel 1-1 személyre szabott írógéptáskát a GÉPÍRÓNŐ projekt keretein belül. Rettentő izgalmas! Olvasd ezt és ezt is, valamint Kövessétek ti is Rita munkáit instagramon!

Megjegyzések