Kiállítás 2024. Augusztus

Idén is kaptam felkérést egy kiállításra kicsiny falum napjának rendezvénysorozatán. Nem igazán szeretem az ilyesmit. Rengeteg pakolással jár és ilyenkor a sérülések kockázata is igencsak megnő.
Végezetül abban egyeztünk meg a szervezővel, hogy kapok két asztalt így nekem sem lesz sok bajom költözéssel és Ők is kapnak valamit. A látványtervet még otthon elkészítettem. Bőven elfértem a csomagtartóban.

A kitelepülés napján derült ki, hogy nincs is itt annyi hely, mint amire számítottak ezért jobb lenne ha a kisszínpadon rendezkednék be. Igen ám, de egy ekkora területre még sem pakolhatok be 8 gépet - gondoltam. Televágtam az opelt írógépekkel. 2 órába telt mire végeztem, de legalább leporoltam a polcokat itthon.  
Végezetül 30-35 gép lett bemutatva. Azt hiszem elégedettek voltak. Elég keserűen állok hozzá kiállításokhoz. Nem is tudom. Valamiért nem szeretek középpontba kerülni, de hogy őszinte legyek - öröm volt látni a gépeimet így kiterítve és a bízatató szavak is jól estek.

Egy ilyen rendezvény szinte vonzza magával az ajándék gépeket. Még aznap szóban kaptam 6 db-ot.
Elsőként egy elektromos irodai gépet, a Daro Optima M100 -at. Léven, hogy elektromos, nem volt még dolgom ilyesmivel, de ismerős volt az egyik könyvből.
Hatvani László: Az irodagépműszerész

Ezt követte egy Brother deluxe 220 K. Zolitól. Dolgoztak valahol és az utcán találták egy lomtalanításon. Eszébe jutottam és magához is vette. Ezúton is köszönet, ezek jó kis gépek.
Ismét egy NDK remek Viktor bácsitól. Egy ciril betűs Optima / Daro/ Robotron. Ha jól emlékszem 2 ciril betűs gépem van, de talán egyik sem "igazi" orosz.

A volt óvónőmtől is örököltem egy gépet. Hónapok óta szerette volna már átadni és ezen apropón meg is történt. Egy hordozható Erika.






Megjegyzések