Olivetti Lettera 32 tábla

Találtam egy hirdetést miszerint L32 hátoldali táblát keresnek.

Egy ismerősömmel még a tavasszal megbeszéltük, hogy javítani kell az ő L32-jét, ami az elmúlt hónapban került hozzám. Jelenleg is zajlik a műtét, de a nyár folyamán már előre betáraztam egy donorgépet. nem volt menthetetlen állapotban, de olcsó volt és a billentyű kiosztása is azonos a meglévőmmel, ezért úgy döntöttem, hogy megbontom. 

Szóval innen az alkatrész.

A magyar piacra került gépek - azt hiszem - nagy része az Ivreai gyárból került be, így nem nagy mázli, hogy ilyenem van, az már inkább, hogy az angol Hölgynek a közel 20 gyárból szintén egy Ivreai gépe van.


A zajcsökkentő tömő anyagot kicsit ki kellett hajlítani, hogy hozzá férjek a furatokhoz.
Bíztam benne, hogy a hőlégfúvóval megtudom olvasztani a ragasztót, ami be is jött.
Belülről melegítettem a lemezt, nem akartam esélyt adni, hogy sérüljön a felirat. Addig melegítettem, amíg kellemetlenséget okozott kézzel hozzáérni, utána pedig egy csavarhúzóval könnyedén kilöktem a helyéről.


Szikével lekapargattam a plaketten maradt ragasztót és készen is állt a csomagolásra.


Szeretek szemétből dolgozni. Ez a műanyag tábla egy hordozható autót indító szerkezet burkolata volt. Mikor elbontottam, félre raktam a hátulját, hogy majd jó lesz valamire. Feldaraboltam és ezzel fogtam közre a kis táblát nehogy megsérüljön míg eléri a célszemélyt.

Néhány méter ragasztó szalag és boríték címzést követően útra kelt egy új élet felé Londonba.




Megjegyzések